Vi er i en spændende udvikling!

Skal du med på PIT HEGN HOLDET?

Vi søger lige nu en hegnsmontør til vores hovedafdeling på Fyn!


Vi søger lige nu hegnsmontører med base på Fyn. Er I et makkerpar, der gerne fortsat vil følges ad, så hører vi også gerne fra jer!

Trænger du til luftforandring og at arbejde sammen med gode kollegaer, så giv Bo et kald på telefon 5210 1258. Har du mod på en 4 dags-uge med fredagsfri, er dette også en mulighed! Du kan også sende en mail til job@pithegn.dk 

…….

En PIT Hegn montør har højt til loftet, gode varierende arbejdsopgaver i en hverdag, der sjældent er ens – og god løn. Det er en fordel, at du har erfaring med opsætning af hegn og porte, men det er ikke et must. Vi har også hegnsmontører, som tidligere har været håndværkere eller arbejdet med landbrug, som har brug for at prøve kræfter med noget nyt. Dog kræver jobbet, at du har kørekort B + E og kan håndtere mindre entreprenørmaskiner.


Er du interesseret i et job i en af vores andre afdelinger, er du også meget velkommen til at kontakte os og høre mere om mulighederne! 

Skriv til os


 



Bogholder søges til PIT HEGN - sept 2022

Bogholder på fuld tid - Ringe

PIT Hegn A/S er et landsdækkende hegnsfirma i rivende udvikling, og nu søger vi en bogholder/kontorassistent på fuld tid, der skal indgå i afdelingens opgaver med fokus på bogholderi.

Vi søger derfor en dygtig medarbejder til en nyoprettet stilling som bogholder på fuld tid i Ringe på Fyn.

Vil du være med på PIT Hegn holdet? Så send os en ansøgning, med lidt ord om dig selv og din erfaring.


OM JOBBET

Du bliver en del af økonomiafdelingen, som ud over dig selv består af en fuldtids bogholder samt økonomichefen.

Vi lægger op til at stillingen er på fuld tid med det primære fokus på følgende opgaver:

  • Finansbilag
  • Afstemning af kasse og bank.
  • Registrering af kreditorfakturaer herunder at sende bilag på flow i vores godkendelsessystem.
  • Kreditorafstemning og betalingsforslag.
  • Registrering af debitorindbetalinger.
  • Rykning af debitorer og indberetning til Tryg Garanti og Inkasso partner.
  • Herudover assistere med øvrige opgaver i administrationen samt i vores montageafdeling. Disse opgaver kan være indenfor:
    • Indkøb af kontorartikler og andet
    • Reservation af overnatninger til vores rejsende montører
    • Deltage i telefonpasning
    • Forberedelse til møder

Vores hverdag er meget foranderlig, så vi forventer at du kan tage imod forandringer og ændringer i en ellers planlagt arbejdsdag uden at miste overblikket.

 

DIN ARBEJDSTID

Stillingen er på fuld tid og arbejdstid aftales indenfor tidsrummet 07:30-17.00.

Kontoret er åbent i tidsrummet 8.00-.16.00 og til kl. 15.30 på fredage.

Hvis du har et ønske om en 30-timers uge, så vil vi også være åbne for det.

Læs mere på www.pithegn.dk og www.byggepladshegn.dk

 

DINE KVALIFIKATIONER

  • Du kan være nyuddannet bogholderiassistent, men helst ser vi, at du har dokumenteret flerårig erfaring fra en virksomhed, hvor team-work var essensen i dagligdagen.
  • Vigtigt er det at man har styr på sin ”debet/kredit” og finansafstemninger.
  • Stærk i brugen af MS office, primært Word og Excel.
  • Struktureret og i høj grad vant til at holde mange bolde i luften.
  • Du skal have erfaring med brugen af større ERP-systemer. Vi arbejder i Visma Business, hvor vi har lagerstyring/sags- og ressourcestyring/produktion fuldt integreret med finansmodulet i et og samme system.
  • Følgende er ikke nødvendigvis et krav, men vil helt sikkert være et plus:
    • Erfaring med bogholderi hvor sagsstyring og afdelingsregnskab er af særdeles vigtig.
    • Erfaring med systemer til godkendelsesflow på leverandørfakturaer.
    • Vi opererer på det danske marked. Derfor er flydende dansk i skrift og tale et krav.

 

VI TILBYDER

  • Frihed under ansvar.
  • Et åbent kontormiljø med en fri omgangstone.
  • Løn efter kvalifikationer.

Vi afholder løbende samtaler, også inden ansøgningsfristens udløb, så hold dig ikke tilbage. Men vi venter gerne på den helt rigtige kandidat til stillingen.

Vil du høre mere så kontakt Økonomichef Bo Rasmussen på telefon 3840 3711.


Ansøgning som pdf-fil sendes til, og senest den 11. oktober 2022:

PIT Hegn A/S, Kielbergvej 8, 5750 Ringe. Mail: job@pithegn.dk


Vi glæder os til at høre fra dig!

Download stillingsopslaget som pdf her

Kontaktoplysninger

HOVEDKONTOR FYN

PIT Hegn A/S
Kielbergvej 8, 5750 Ringe
Telefon: 6225 1254
Email: info@pithegn.dk

Åbningstider:
Mandag – torsdag: 8.00-17.00
Fredag: 8.00-15.30



AFDELING MIDTJYLLAND

PIT Hegn Østjysk Hegn ApS
Engvangsvej 51 – Skovby, 8464 Galten
Telefon: 8694 5399 (Galten)
Telefon: 6225 1254 (hovednummer)
Email: morten@pithegn.dk

Åbningstider:
Mandag – torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-15.00
Forudbestilte varer kan efter aftale afhentes inden for kontorets åbningstider



AFDELING NORDJYLLAND

PIT Hegn Nordvest
Brendgårdvej 2 A – Ydby, 7760 Hurup, Thy
Telefon: 4074 6803
Telefon: 6225 1254(hovednummer)
Email: martin@pithegn.dk

Åbningstider:
Efter aftale



AFDELING KØBENHAVN

PIT Hegn København
Konsulent: Lennart Hartmann Nielsen
Tranedalen 2
2635  Ishøj
Telefon: 3840 3723
Telefon: 6225 1254 (hovednummer)
Email: lennart@pithegn.dk



AFDELING SJÆLLAND

PIT Hegn Sjælland
Konsulent: Palle Clausen
Aldershvilevej 2
4281 Gørlev
Telefon: 2250 4447
Telefon: 6225 1254 (hovednummer)
Email: pcl@pithegn.dk